Galenpannor, boktips, körsång och barnvaktsvecka

Det finns massor av sådana.
Syrror, kollegor, och mysbyxklädda
Jag skrattar så jag får tårar...fortfarande..på jobbet.
Det är högt i tak och sjuka kommentarer.
 
På facebook kan man läsa om min kollega Lars som har skrivit en bok om hur han cyklat ta me faan jorden runt..inte på 80 dagar, men i många herrans år. Intressant! Gå in och gilla hans fb-sida och läs hans gedigna hemsida
 
Nu är det igång igen. Körsången. Så skönt. Att sjunga i projekt passar mig och mitt liv perfekt. Det blir luciatåg i Norrtälje Kyrka igen och förhoppningsvis även lite körande bakom Magnus Carlsson :) Esters röster heter vi. Bra kvinnor med fina röster, jippikajej!!
 
Till helgen blir det klädbytardagar i Lohärads bygdegård. Kom dit. På söndagen säljs mycket till halva priset.
För yngsta dottern är det körsång på Färsnadagen och i kyrkan. Kom dit också!
 
En barnvaktsvecka väntar. På måndag kommer Joelbitar hit :) Då blir det till att tämja sig själv. Nu ska vi fightas verbalt om vem som är bäst. Jag eller mamman :) Min mamma ligger längre än dig på Candy Crush....suck...här ska tränas!!!
 
Tjaba!
 
Lars Bengtsson - galenpanna?
 
 
 
 

Kommentera här: