Allt och ingenting

Ja här är jag igen.
Så längesen känns det som.
 
Satan styr inte men figurerar fortfarande. Så mycket att folk blir ledsna, förvånade, arga och paffa.
Jag hoppas det händer något och att det hellre är lugnt och skönt och som förut.
 
Idag var det så himla fint väder. Men det blåste värre än värst. Kallt!
Vi åkte pulka. Två flodhästar och en unge. På samma pulka. Det var asakul ju. Max 70 kg. Who cares!
Sen satt vi i snön och åt limpmackor och drack varm oboy.
Inte så bra för tjockisgruppen, men ibland gör man en avstickare.
 
Tjockisgruppen på jobbet har börjat, vilket innebär att man i grupp ska gå ner i vikt. Men då via mail. Vi meddelar vad vi vill gå ner på 10 veckor och sen meddelar vi vad vi gått ner vecka för vecka. Första veckan gick fel. Sur jag blev. Visserligen några hekto upp, men ändå. I onsdags fick jag en chock! Minus 1.7 haha. Jäkligt kul och en bra kickstart!
 
Får se vad som händer på vägen. Har inte så stora förhoppningar, men nåt kilo ner till i sommar i alla fall.
 
Annars är planeringen i full gång och det är riktigt roligt :)
 
Ha en fin söndagskväll!
 
puss o kram
 
Ps. Såg inte skiten igår, men lyssnade. Det räcker gott och väl. USCH!
1 Sari:

skriven

Vill bara tipsa om Lifesum appen, för kalori koll,funkar för mig!
Skriver upp allt du äter allt du rör dig,städning,M,M, tom sex,
Man fyller i hur mycket man väger och hur mycket man vill gå ner,och hur snabbt! Den räknar ut hur mycket du ska äta per dag,och vill man unna sig nåt som vin till helgen tex så får man se till att samla lite plus den dagen.Kanon enl mig.

Svar: Tack Sari, jag var in på den. Men blev tokig på den och då gav jag ju upp så klart haha. Måste försöka igen :)
Towe

Kommentera här: