Att få rysningar

Jag får rysningar när två gullhönor skapar med sina händer
Skapar något fint av tanten
Jag får rysningar av att det nu är nära
Jag blir så glad över att Lina och My gör det här för mig. För Frallan <3
 
Igår provade vi hur det kommer se ut.
Jag blev så glad.
 
TACK tjejer, ni är bäst.
 
Jag tycker så mycket om er!!
 
Puss
Moster
1 My:

skriven

Puss <3

Svar: <3
Towe

2 My:

skriven

Puss <3

Svar: puss
Towe

3 Anonym:

skriven

Njut Towe . Föresten förvånad att man kan skriva anonymt på din blogg. Sten

Svar: Det ska jag Sten. Tack för påminnelsen..det kanske inte är så bra att skriva anonymt. Det måste jag kolla upp
Towe

4 Zenita Eriksson:

skriven

Fina systerdöttrar du har, Du har säkert gjort dig förtjänt av att få lite hjälp, de älskar ju förstås sin moster <3

Svar: Puss och kram Zenni
Towe

Kommentera här: