Sista dagen på länge

Äntligen dags.
Sista dagen på jobbet, på länge.
Välbehövligt och efterlängtat.
Ska försöka uppdatera under resans gång, men jag gillar inte att blogga från mobilen. Lättare och snabbare från en dator tycker jag. Så ni får glo på fejjan och insta också :)
 
Det blir en lång nedresa. Air France tidigarelade avgången, så vi måste traska runt på flygplatsen i Paris i flera timmar. Men det är säkert mycket att se på och jag har sagt till ungarna att vi får spela kort och så....
De tittade på mig som om jag vore tokig. Kort vad är det typ. Jag har i alla fall lärt Ozzy Finns i sjön, så det får det bli, tills ögona blör :)
 
Längtar så mycket nu. Vi har väntat sen i januari. Minns när jag skickade bokningsbekräftelsen till ungarna. De förstod ingenting. Inte jag heller :)
 
Spännande
Rofyllt
Varmt
Skönt
Äta gott
Se vilda annorlunda djur (Hilda hatar småkryp, ormar och annat konstigt)
Bada
Snorkla
 
Koh Jum
Koh Lanta
Koh Ngai
Phi Phi
AoNang
 
Ready for take off
 
God Jul och Gott Nytt År
 

Kommentera här: